Cieľom opravy bolo umožniť nosnej konštrukcii volne dilatovať. Vymenili sme všetky ložiská. Pôvodné ložiská boli pootočené o 33,85° voči podĺžnemu smeru mosta.
Projekt opravy obsahoval výmenu mostného zvršku bez ríms. Výmenu zábradlia za zábradelné zvodidlo. Opravu monolityckých ríms. Vyspravenie povrchov nosnej konštrukcie a spodnej stavby. Farebné riešenie mosta.
Na mestskej estakáde v Považskej Bystrici sme realizovali sledovanie pomerných pretvorení a napätosti počas výstavby. a ešte aj v súčasnosti realizujeme pravidelné dlhodobé merania počas premávky.
Na krajinskom moste sme vyprojektovali kompletnú výmenu zvršku, úpravu šírkového usporiadania na moste, odstránenie a nahradenie oceľových tiahiel, a komplexnú sanáciu všetkých betónových a oceľových povrchov vrátane náterov.
Na tomto moste sme riešili komplexnú prestavbu poškodených klenieba a celkový nový architektonický vzhľad historického mosta spolu s úpravou šírkového usporiadania na moste.
Vtomto prípade sme riešili kompletnú výmenu nosnej konštrukcie s rozšírením a zriadením chodníka pre cyklistov, odstránenie stredného piliera, zvýšenie únosnosti spodnej stavby tryskovou injektážou.